ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی چیست؟
بازاریابی ویدئویی را میتوان جزء یکی از مهمترین و اثربخشترین روشهای بازاریابی محتوایی به شمار آورد. محتواهای بصری همواره به دلیل تاثیرگذاری بیشتر، مورد توجه بشر قرار گرفته است. محتواهای بصری به سادگی پیام و مفهوم مورد نظر را به مخاطب منتقل میکنند و در ذهن ماندگارتر هستند. هر برندی به استراتژی بازاریابی ویدئویی نیاز دارد و این مسئله جدیدی نیست. چیزی که در سالهای اخیر تغییر کرده است، میزان اهمیت ویدئوها در تمامی پلتفرمها است. فیسبوک پیشبینی کرده است که طی ۵ سال آینده، کل پلتفرم را ویدئو در برمیگیرد.
ویدئویی ,بازاریابی ,مورد ,کرده ,ویدئو ,اخیر ,بازاریابی ویدئویی ,نیست چیزی ,چیزی که ,جدیدی نیست ,مسئله جدیدی
درباره این سایت