محل تبلیغات شما

هدف از فعالیت در اینستاگرام را مشخص کنید.


تعیین هدف در استراتژی اینستاگرام مارکتینگ

برای شروع فعالیت کسب‌وکارتان در اینستاگرام، بسیار مهم است که به صورت شفاف و دقیق استراتژی اینستاگرام مارکتینگ را با استراتژی بازاریابی برندتان منطبق کنید. تعیین شاخص‌های کلیدی عملکرد، لحن برند(tone of voice) و هدف از حضور در اینستاگرام از جمله اقدامات اولیه برای تدوین استراتژی است. سوالات زیر کمک می‌کند تا تعیین هدف آسان‌تر شود:

  • اینستاگرام چه امکاناتی به کسب‌وکار شما می‌دهد که سایر شبکه‌های اجتماعی قادر به فراهم کردن آن‌ها نیستند؟
  • کدام دسته از مخاطبین هدف شما در اینستاگرام فعالیت می‌کنند؟ قصد دارید چه کسانی را در اینستاگرام مورد هدف قرار دهید؟

بازاریابی ویدئویی - قسمت ۶

بازاریابی ویدئویی - قسمت ۵

بازاریابی ویدئویی - قسمت ۴

اینستاگرام ,هدف ,فعالیت ,استراتژی ,تعیین ,بازاریابی ,در اینستاگرام ,هدف از ,شما می‌دهد ,می‌دهد که ,کسب‌وکار شما

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها