هدف از فعالیت در اینستاگرام را مشخص کنید.
برای شروع فعالیت کسبوکارتان در اینستاگرام، بسیار مهم است که به صورت شفاف و دقیق استراتژی اینستاگرام مارکتینگ را با استراتژی بازاریابی برندتان منطبق کنید. تعیین شاخصهای کلیدی عملکرد، لحن برند(tone of voice) و هدف از حضور در اینستاگرام از جمله اقدامات اولیه برای تدوین استراتژی است. سوالات زیر کمک میکند تا تعیین هدف آسانتر شود:
- اینستاگرام چه امکاناتی به کسبوکار شما میدهد که سایر شبکههای اجتماعی قادر به فراهم کردن آنها نیستند؟
- کدام دسته از مخاطبین هدف شما در اینستاگرام فعالیت میکنند؟ قصد دارید چه کسانی را در اینستاگرام مورد هدف قرار دهید؟
درباره این سایت