الگوریتم اینستاگرام
در حال حاضر فقط فعالیت منظم و مداوم در اینستاگرام کافی نیست بلکه کیفیت محتوا و میزان تعامل با مخاطب تاثیر قابل توجهای بر دیده شدن محتوا دارد. خلق ارزش و خلاقیت بنیان محتوای موثر است، محتوایی تولید کنید که کیفیت مطلوبی دارد و نیاز فالوئرهای شما را پاسخ میدهد. همچنین پس از تولید محتوای ارزشمند، مخاطب را نباید رها کرد بلکه باید ارتباط با او را بعد از انتشار محتوا حفظ نمود، پاسخگویی در کامنت و دایرکت بخشی از تعامل موثر در اینستاگرام است. در آینده نکات بیشتری درباره راههای بهبود کیفیت محتوا و تعامل با مخاطب خواهیم گفت.
محتوا ,مخاطب ,کیفیت ,بلکه ,تعامل ,محتوای ,با مخاطب ,کیفیت محتوا ,محتوا و ,تعامل با ,او را
درباره این سایت