محل تبلیغات شما

اقدامات قبل از ساخت ویدئو


اقدامات قبل از ساخت ویدئو

مطمئناً بدون مشخص کردن یک هدف واحد و شفاف که توسط تمامی اعضای تیم مورد تایید قرار گرفته، دچار آشفتگی می‌شوید و احتمالاً ناچار به طراحی، فیلم‌برداری و ویرایش مجدد می‌شوید که در نهایت، نتیجه‌ای جز اتلاف وقت نخواهد داشت.

دست‌اندرکاران و عوامل زیادی در ساخت یک ویدئو موثر هستند. چگونه از هم‌راستا بودن تمامی این عوامل اطمینان حاصل کنید؟

پیشنهاد ما به شما این است که به منظور اطمینان بیشتر، با استفاده از گوگل فرم (Google Forms)، پرسشنامه‌ای طراحی کنید و از ذی‌نفعان پروژه بخواهید آن را پر کنند. از این طریق، می‌توانید سوالات مرتبط با پروژه را از افراد زیادی بپرسید و نتایج آن را در یک جا جمع‌آوری کنید. این سوالات، شامل موارد زیر است؛ که درباره آنها در جلسات قبل توضیح داده شده است.

بازاریابی ویدئویی - قسمت ۶

بازاریابی ویدئویی - قسمت ۵

بازاریابی ویدئویی - قسمت ۴

یک ,می‌شوید ,عوامل ,پروژه ,تمامی ,اطمینان ,آن را ,بخواهید آن ,را پر ,پروژه بخواهید ,ذی‌نفعان پروژه

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها