محل تبلیغات شما

۹ مرحله ایجاد استراتژی ویدئو مارکتینگ


ایجاد استراتژی ویدئو مارکتینگ

تولید ویدئو در گذشته تنها مختص به برندهای بزرگ با بودجه‌های آنچنانی بود، اما امروزه هر کارآفرین یا استارتاپی می‌تواند از قدرت ویدئو مارکتینگ استفاده کند. ایجاد یک استراتژی ویدئو مارکتینگ در ابتدای کار، به خصوص برای کسب‌وکارهای نوپا، ممکن است دشوار به نظر برسد. بله این نکته کاملاً درست است که ویدئو می‌تواند اثربخشی بالایی ایجاد کند، اما در صورتی که ویدئو با سرمایه چندین میلیونی و با حضور تعداد زیادی سلبریتی همراه باشد. این موضوع برای استارتاپ‌هایی که سرمایه کلی آن‌ها ۰٫۱ کسب‌وکارهای بزرگ است، متفاوت خواهد بود. اینجاست که داشتن استراتژی ویدئو مارکتینگ نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. بسیاری از بازاریابان به دلیل هزینه‌های ویدئو مارکتینگ، از انجام آن منصرف می‌شوند، اما با داشتن یک استراتژی خوب می‌توانید با بودجه کمتری همان اثربخشی را  ایجاد کنید.

بازاریابی ویدئویی - قسمت ۶

بازاریابی ویدئویی - قسمت ۵

بازاریابی ویدئویی - قسمت ۴

ویدئو ,ایجاد ,استراتژی ,کسب‌وکارهای ,اثربخشی ,سرمایه ,استراتژی ویدئو ,ویدئو مارکتینگ ,یک استراتژی ,که ویدئو ,متفاوت خواهد

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ياران باران مدرسه ی با نشاط ما