بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ (viral marketing) چیست؟
بازاریابی ویروسی هر نوع تکنیک و روشی است که متخصصین در حوزه بازاریابی به کار می گیرند تا باعث اشتراک گذاری سریع تر و بیشتر محتوا در فضای شبکه های اجتماعی توسط کاربران شوند.بازاریابی ویروسی در سه حوزه مورد بررسی قرار می گیرد:
- پیام انتقالی به مخاطب توسط محتوا
- کاربر منتشر کننده محتوا (هویت و یا میزان تخصص و یا شهرت او )
- فضای اجتماعی مورد استفاده
هر سه این موارد باید به درستی انتخاب شود و تکنیک های لازم به کار گرفته تا یک محتوا ویروسی یا وایرال شود.
ویروسی ,بازاریابی ,محتوا ,وایرال ,فضای ,کار ,یا وایرال ,بازاریابی ویروسی ,ویروسی یا ,به کار ,و یا
درباره این سایت