محل تبلیغات شما

قیف بازاریابی ویدئویی چیست ؟ (Video Marketing Funnel)


قیف بازاریابی ویدئویی

ویدئوها را می‌توان از جوانب مختلف، مانند نوع مخاطبین هدف، محل انتشار، هدف ویدئو مارکتینگ یا مدت زمان ویدئوها تقسیم‌بندی کرد؛ یه عنوان مثال در صورتی که از تقسیم‌بندی مبتنی بر هدف استفاده کنید، با سه هدف ۱- افزایش آگاهی از مخاطبان، ۲- تشویق مخاطبان به تعامل با ویدئو و ۳- آموزش مخاطبان روبرو هستید. اما به جرات می‌توان گفت بهترین و کارآمدترین دسته‌بندی برای ویدئوهای بازاریابی، طبقه‌بندی بر اساس قیف بازاریابی (Marketing Funnel) و با تمرکز بر سفر مشتری (Customer Journey) است. هدف اصلی از تماشای ویدئوها توسط مخاطبان چگونه مشخص می‌شود؟ این هدف به شرایط و وضعیتی که کسب‌وکار شما در آن قرار دارد، بستگی دارد؛ یعنی مرحله‌ای از قیف بازاریابی که کسب‌وکار شما در آن قرار دارد.

بازاریابی ویدئویی - قسمت ۶

بازاریابی ویدئویی - قسمت ۵

بازاریابی ویدئویی - قسمت ۴

هدف ,بازاریابی ,مخاطبان ,ویدئوها ,تقسیم‌بندی ,کسب‌وکار ,آن قرار ,شما در ,کسب‌وکار شما ,که کسب‌وکار ,marketing funnel

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دهه فجر