اولین هدف کمپین آگاهی از برند: افزایش ترافیک وبسایت
اصلیترین هدف از ایجاد کمپین آگاهی از برند، افزایش ترافیک وبسایت است. در حقیقت، شما قصد دارید با استفاده از این روش، مخاطبان را به صفحه اصلی وبسایت، صفحه بلاگ یا صفحه محصولات و خدمات هدایت کنید. اما اگر مردم اساسا برند شما را نشناسند یا راهی برای آشنایی با خدمات شما نداشته باشند، چگونه میخواهید این کار را انجام دهید؟
صفحه ,برند ,آگاهی ,خدمات ,ترافیک ,کمپین ,آگاهی از ,از برند ,کمپین آگاهی ,را نشناسند ,نشناسند یا
درباره این سایت